Followers

Sunday, May 29, 2011

Lapuran Hari Ini

Salam

Penat buat report. Abis satu minggu. Huh. Tatkala orang lain tengah bergelak ketawa melihat maharaja lawak, aku bergelak ketawa seko2 dengan laporan aku ni. HU HU. Tensi. Presentation tinggal sebulan lagi. My SV dah suruh buat slide presentation. Die lagi bersemangat dari aku. Ape ceghite ni. Reportnye banyak lagi tak setel. Ni satu.

Lagi satu,

Selalunye setiap pagi kalau aku bersiap nak pergi kerja tak pernah ade orang tegur aku. Semua dah tau aku nak pergi kerja. Tapi pagi tadi,siap2 mandi masuk bilik, adikku tercengang melihatku. Cemas dia. "Oi,mu nak g mane awal ngat mandi ni???" Sangkanya hari ni hari cuti.

Menyirap darah manisku mendengar soalan itu. Aiiii...aiiii..

Pastu dah siap2 pakai tudung then keluar bilik, adik lakiku pulak? Yang ni memang tak ley bla. Siap marah aku lagi. " Kak Na!! Kak Na nk g mane pakai lawo2 ni????" Siap marah aku tu. takot aku tinggal die.

Aku: GGGrrrrrrrrr.(makin menyirap2 darah aku. Tak jawab pun soalan die. Geram3)

Tak suka bila musim cuti sekolah. Aku sorang je kena kerja. Mak Abah dan adik2 semua cuti!!! WAAAAA!! Cemburuu3!! Pergi kerja dengan perasaan cemburu dan geram. Sampai perut sakit pun abaikan. Tak nak erk2 kat umah la camni,erk2 kat opis je la.. :(

Kesimpulannya,

AKU NAK JADI CIKGU JUGAKKKK!!

6 comments:

  1. jgn erk2 dlm kete sudeh haha

    ReplyDelete
  2. miss AL,aku prac kat chendering jer..berbakti kepad negeri sendiri..hoho

    Hazan Arif, kalau kete mu aku erk2 doh or.sbb kete aku,aku x berani tu..

    ReplyDelete
  3. like r comment yau..haha~
    SILA LETAK button like kat blog ek..ssh nk like comment org camni..kene taip pnjang2..huh!

    ReplyDelete
  4. xpayah.nt kalau ade ramai pulak orang like aku.hehe :P

    ReplyDelete
  5. aku puk palo ke baru taw..perasan x abes2 mu ni..~

    ReplyDelete