Followers

Wednesday, May 25, 2011

Senaman jari

Salam.

Apa kabo peminat2 ku sekalian. HA HA HA. Dah lama tak menulis. Bukan malas. Tapi kekurangan masa. Pagi ni aku rasa sikit kelapangan dan kekenyangan selepas bekpes dengan 5 menu di opis pagi tadi. Bekpes paling banyak pernah aku ambil. Nasi kerabu, nasi kuning, nasi goreng, tepung bungkus dan cucur bawang. Oh..sangat murah rezeki aku pagi ini. Alhamdulillah. Rezeki jangan ditolak kan.. JANGAN TIRU AKSI AKU NI. One more time, JANGAN TIRU AKSI AKU INI.

Betul la orang kate, ramai orang naik berat badan after intern. What less me. HE HE. Tak kesah la. Naik pun naik la. Ayat dah pasrah. Nanti after intern aku pergi la jogging kat tasik stadium runtuh tu. Tangan bahu mata atas.

Sejak kerja ni, aku rasa selera makan aku besar la. Aku sentiasa rasa lapar. Tambah2 bila pergi site. Balik kerja makan. Upah penat drive. Jauh woo. Malam pulak makan lagi dengan family. Mana tak mok mok. Hujung minggu pulak sekarng ni penuh dengan jemputan kenduri kahwin la. Kenduri kesyukuran la. Cukur jambul la. Baca yasin dan sebagainya. Hmm..takpe,aku suke makan2 ni. Ha Ha.

Bunda selalu pesan, “ Na, jaga makan. Nanti kencing manis macam tok ki. Kebanyakan penyakit berpunca daripada pemakanan kita”. Insaf sekejap. Nanti buat lagi. HA HA.

Okay la..nak sambung kerja. Jari aku dah sihat dan kuat. HEHE. Lambat lagi ke pukul 1. Perut lapar balik ni.huhu..

4 comments:

  1. oii gemok..

    "Eloklah kencing manis, si Poah tu kencing berdiri"
    haha

    ReplyDelete
  2. WHAT LESS YOU.

    lepas ni aku nak pantang ar
    makan nasi ikan panggang jer 2bulan.

    ReplyDelete
  3. "Bekpes paling banyak pernah aku ambil. Nasi kerabu, nasi kuning, nasi goreng, tepung bungkus dan cucur bawang"

    Bukan meme bekpes mu tiap2 pg gitu ke?krus aku dri mu da pasni...lalalaa~

    ReplyDelete
  4. dulu mmg la gini.tp aku makan sikit jer.bakinye bukan mu ke salu tolong abiskan.skrg ni berjauhan ngn mu,aku makan semua la..sbb tu dh jadi mcm mareney skrg...sob3..

    ReplyDelete