Followers

Thursday, May 5, 2011

Engkaulah Ratu Hati ku

Salam.

Ibu..
Ibu..
Engkaulah ratu hatiku
Bila ku berduka
Engkau hiburkan selalu
Ibu..
Ibu...
Engkaulah ratu hati ku...

Teringat iklan susu ape ntah kat televisyen yang budak pompuan comel nyanyi tu. Mesti ibu2 suka kan tengok iklan tu.. i guess la.. sebab i bukan ibu lagi. Ha Ha.

Post kali ni tak mau cerita pengorbanan mak pada ku. Sebab kalau cerita 10 buah buku tak habis lagi. Hanya nak buat ucapan yang tersangat istimewa buat insan-insan yang tersangat istimewa.

Dengan ini saya Nur Farhana Roslee ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada ibu yang teramat sangat paling ku sayangi Puan Hasana Abu Bakar yang telah melahirkan saya. Saya saaaaaaaaaaaaaaayang mak,mmmuah3, nanti dapat ciuman betul2 pulak. Sabar ye sabar.

Seterusnya, Selamat Hari Ibu buat insan-insan istimewa ini iaitu, ibu-ibu saudaraku Mak Long, Makcik Ros, Che Da dan Mak Su yang kini berada di Terengganu. Buat ibu-ibu saudaraku yang jauh di mata, Mama , Mak Ngah, Ibu, Mak Jah, Mak Julie , Mak Fauzi, Mak Ya, Mak Na and Mok Cu. Kami semua (sepupu2) ni adalah anak2 anda.. Terima kasih kerana menyayangi kami semua.

Seterusnya, Selamat Hari Ibu buat insan-insan istimewa ini (cousin belah bunda)iaitu Kak Long, Kak Nina, Kak Lini. Semoga menjadi ibu yang kuat dan tabah ye,my kezen..

Selamat Hari Ibu juga buat insan-insan istimewa ini (cousin belah ayahnda) iaitu Kak Sue, Kak Erin, Kak Ekin (mother to be.. insyaallah), Kak Ani, Kak Leni, Kak Umi, Kak Melati and kak Nadia.. Semoga tabah melayani kareneh anak2 ye.

Kepada sahabat2ku yang sudah bergelar ibu atau bakal bergelar ibu, selamat hari ibu. Jadilah ibu yang terbaik dan solehah.

Buat semua insan yang bergelar ibu di luar sane, sedar la..kehadiran kalian memang tiada tandingannya. Tanpamu ibu siapalah kami. Kepada semua ibu-ibu atau ibu-to-be yang membaca atau terbaca.. Farhana ucapkan...

<3 SELAMAT HARI IBU <3



p/s: Mana anak2 aku tak wish hari ibu ke kat aku

5 comments:

  1. yer cik ija..hehe.
    dah jadi ibu ke??
    hehe

    ReplyDelete
  2. bile mase mak aku jadi mak sedara ko?kite sedara ke? :P

    ReplyDelete
  3. hazwan: ye ek?dok cakne mane..tgk budak tu nyanyi sedap ngat.

    lipan:ye kot...ntah2 ko sepupu aku yang terpisah tu..

    ReplyDelete