Followers

Thursday, April 26, 2012

My Family My Life

Salam

Mode sekarang teramat rinduuuukan family. Rindu pelukan mak. Rindu pelukan abah. Rindu abang. Rindu adik2.   Dah lama kami tak berkumpul satu family. Semua balik rumah tak serentak. Yela,masing2 dah duduk jauh2. Adik perempuanku di Johor, Aku di Tronoh. Abangku pula di Ipoh. Walaupun abangku di Ipoh,tapi kami jarang jumpa. Hanya sesekali sahaja dia datang melawatku di utp..

Rindu untuk berkumpul satu family. Tak sabar tunggu raya tahun ni. Hopefully aku diberi kesempatan lagi tahun ini untuk menyambut Ramadhan al Mubarak dan menyambut Aidilfitri bersama family tercinta di kampung. If you read this, i want u to know that i really2 love u all. miss u all lillahitaala..





-Heart them, Miss them-


Teringat dulu2 selalu buat karangan bahasa arab, dan selalunya karangan aku akan berakhir macam ni. 

Uhibbu usrati.
(saya sayang keluarga saya)



“What can you do to promote world peace? Go home and love your family.” 

1 comment: