Followers

Saturday, June 25, 2011

Final presentation

Salam

Penat. Penat. Penat. Penatttt. Baru slide ke 25 dah sakit tekak. 40 slides more. Don't blame me,my SV wants that way. So, want or don't want I have to follow what he wants. Because dia yang nak bagi markah. Dia seksa aku camni suruh aku buat camni mungkin dia nak bagi aku rasa worth dapat A. Ok, try to think positive. Nak sedapkan hati ni.

Baru lepas release tension dengan melalak kuat2 nyayi kuat2 lagu-lagu yang menaikkan semangatku dengan bantuan handphone usangku. Rasa sedikit tenang. Maaf wa tak nyanyi lagu2 omputeh yang under2ground y heavy2 metal tu betol ke vocab aku ni, yang terhinjut2 kepala tu. Wa nyanyi lagu Insyallah lagu Maher Zain tu. He He.

Ok tak boleh banyak2. Nanti banyak dosa. :) Sebelum tu mari baca doa ni sama-sama. Baca tau. Tau.Tau.

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
Ya Allah, permudahkanlah urusan Nur Farhana Roslee. Permudahkanlah final  presentationnya pada hari Selasa 28 Jun 2011 ini. Bantulah dia untuk buat yang terbaik. Bantulah dia dan permudahkanlah segala urusannya. Bantulah dia dan permudahkanlah segala urusannya. Bantulah dia dan permudahkanlah segala urusannya. 3kali ulang tau.Aminn Ya Rabbal Alamin..

Terima kasih kepada siapa yang baca. Semoga hidupmu beroleh kesenangan di dunia dan akhirat. Aku juga doakanmu beroleh kejayaan dalam setiap apa yang kamu lakukan. Moga murah rezekimu. Amin.. Sayang kamu!

5 comments:

  1. gud luck na! semoga dipermudahkan urusanmu=)

    ReplyDelete
  2. wak molek present kekgi,
    sep2 aku pn tgh exam eh.

    ReplyDelete
  3. Thank seh and ihsan..gudluck gak ke sep2 mu..doakan aku ye..

    ReplyDelete
  4. gud luck my dear..i know u can do it!!farhana boleh!!..=)

    ReplyDelete
  5. u can do it!!all d best dear..selawat byk2..moge dpermudahkn :)

    ReplyDelete