Followers

Tuesday, October 5, 2010

Kerja. Kerja. Kerja.

Salam


Aku menulis bila aku dalam keadaan serabut. Tertekan dengan kate lain. Walaupun sekarang ni tengah sibuk membuat preparation untuk presentation projek EDX ku yang TERCINTA itu,namun ku curi2 juga menaip sepatah dua kate di blogku ini. Hidup ni tak habis2 dengan kerja. Kerja. Kerja. Kerja. Bila la nak berhenti buat kerja ni. Otak sangat serabut sekarang ni. Banyak kerja dan banyak masalah. Mau balik umah. Nak kahwin. Abes citer. Haha. Cepat cariakan calon untuk aku. Hee. Gatai meghela Farhana Roslee ni.

Takpe2. Kurang2 aku boleh senyum sikit time otak tengah serabut ni. Nasihat saya pada pelajar di luar sane,jangan masuk third year ye..teros masuk final year tau. 3rd year is a nightmare for me. Ini serius. Tak tipu.

Ok Farhana. Jangan teriak. Be cool. Sekejap je menda ni. Bertahan! Kate semalam dah genap 21 tahun. Dah besar. Dah besar. Jangan nanges lagi.

p/s:
1) Tenkiu Yau tolong aku malam ni. Ringan sikit beban aku. Mu la sahabat aku dunia akhirat.

2) Selamat Hari Lahir kepada Encik Roslee B Sabar aka abah yang hensem, cool, dan segala macam lagi. Walaupun sampai saat ini aku masih lagi tidak mendapat ucapan dari die.. Xpe abah,xpe..

3) Terima kasih kepada semua yang ingat hari lahir aku,yang wish kat fesbuk,message, kat cls,kat cafe, kat toilet, yang call, yang tak wish tapi bagi hadiah, yang bagi kad, yang dah bagi hadiah, yang belom bagi hadiah, yang wish awal sehari, yang wish lambat sehari, yang wish on time..Tenkiuuuu.. Tenkiuuu.. Tenkiuuu.. I'm really appreciate it.

4 comments:

  1. sabar Ana.. bukan senang nak jadi senang. so, kena bermula dr susah dulu kalau nak berjaya kan.. :) chaiyok dik.. !!

    ReplyDelete
  2. akhirnya mu rasa ape yg aku pernah rase haha

    rilek2..enjoy the serabutness

    ReplyDelete
  3. marilah kite bersama2 bersusah payah..huh!

    ReplyDelete
  4. kak imma, ye betol tu.. terima kaseh akak! :)

    hazwan,enjoy gileerrr doe. best doe serabut2 ni...tambah pulak kena baling telor kan semalam.fuh..mmg terbaik.

    mareney,mari marini.

    ReplyDelete