Followers

Wednesday, July 22, 2009

mIss my 'school' h0liday~

Barbeque budak sekolah rendah aku..(sek ren beb,jgn memain..)

at pantai tok jembal <---kampung aku beb,aku bangge






ni kat bawah ni,kiteorang ripom (dlm bI,gathering) sblom masing2 balik tmpat bljar semula..
men are strictly prohibited from joining us.haha..ni kawan sekolah menengah pulak.. miss you all,my dear!



sambungan gambar atas,budak2 darjah enam berumur 12 tahun dulu yang kini berumur 20 tahun..zaman dah berubah..


kami penyetat menghidupkan bara api..where r the gantang2 boys??? nex time,don't look at us sebelah mate yer..




em..yang ni FAMILY DAY kat port dickson family sebelah ayahndaku selama 3hari 2 malam.xbyk gambar nk upload..fyi,aku juara amik gula2 pakai chopstick..hehe. teruja,hepi,sedih,semua ade..love my family~


actually,ade banyak lagi,aktivitiku,tp ni je sempat upload,y lain2 tu nanti2 la ye..

1 permintaan dariku:

nak cuti lagi boleh?sebulan je lagi..plis3..

adios,aishiteru..

4 comments:

  1. "men are strictly prohibited from joining us"

    bagus la tu..elakkan ikhtilat yg tak sehat..

    ReplyDelete
  2. insyaallah~
    btw
    nex time.kat pulau redang pulak..
    jgn jeles yer..
    cadangan encik norwira aka asmaa's dad..

    ReplyDelete
  3. susoh nye nk komen blog mg ni..

    jahat wk reunion xajok aku......

    ReplyDelete
  4. doh tunggu ke mung berjamang..
    sapa jadi bandoraye pantai wakaf tengah tu..

    dakpe
    kekgi mung balik kite
    gi pulau redang ek..
    asma' pale..
    aku ekor.
    jahit bikini siap2..

    ReplyDelete