Followers

Tuesday, July 28, 2009

antara AKU DAN DIA~

DULU2...

aku pakai baju hijau,dia pakai baju pink
hari raye sedondon jer..macam kembar
kalau gaduh aku tarik rambut die,die tarik rambut aku

aku lempang die,die debik aku
aku buang selipar die,die buat selipar aku
dia nanges,aku kena marah
time mak smyang kami kacau mak
last2 2,2 kena kurung dlm bilik air yang gelap
kat skolah,die datang class aku,aku marah die
masuk skolah menengah
aku kat asrama,die kat celah ketiak mak abah..tak aci~
kalo kat dapur,aku basuh pinggan,die bagi pinggan suruh aku basuh..pemalas!


SEKARANG...

aku sakit badan,die urut
aku sakit kepale die picit
aku sakit kaki die urut
zip bju kurung aku rosak,die yang baiki
aku basuh pinggan,die memasak

aku jemur kain,die angkat kain
aku boring,die ajak aku nyanyi
aku cakap aku gemuk,die ajak aku main badminton

aku mandi,die tutup lampu.aku jerit,die xbukak2.
aku nak g jejalan,die make up kan
aku dah bosan pakai baju aku,die kasi pinjam bju die
aku xreti pinkan tudung,die pinkan
aku ade masalah,aku cerita kat die
aku nak shopping,die nak ikot..
aku nak tdo,die nyanyikan..eh xde la,tipu jerr.

whatever it is...



DIALAH

MY BEST LISTENER!
MY BESTFRIEND!
MY BEST DESIGNER!
MY BEST TUKANG MAKE UP!
MY BEST COOKER SELAIN MY MUM!
MY BEST ASSISTANT IN EVERY SINGLE THING I DID!
MY BEST AND ONLY SISTER IN THE WORLD!!



Dialah yang dilahirkan pada 29 JULY 1991 untuk menemani kakaknye yang kesunyian ini~
SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE 18 BUAT ADIKKU NUR FATEHAH BINTI ROSLEE
semoga dirimu berjaya dunia akhirat dan dirahmati ALLAH sentiasa..

p/s: hadiah xde ye,tahun lepas dah bg kan.5 tahun skali je dpt hadiah,nt beday aku,hadiahkan aku toaster,aku kempunan nak mkn roti bakar.plis3~

adios,aisheteru.

No comments:

Post a Comment