Followers

Wednesday, February 13, 2013

Craving for Tulips

Salam..

Lately secara tiba-tiba aku terjatuh hati pada bunga tulip. Padahal hakikatnya aku ni bukan pencinta bunga. Sebabbb... aku memang pencinta lelaki..   (lagu irwan shah berkumandang)


Alangkah bagusnya kalau kat kerteh ni ada kedai bunga.. Boleh setiap minggu beli bunga tulip letak atas meja. Baru semangat nak buat kerja. Feeling Nora Elina gicew~


Nak tunggu orang kasi, memang gigit jari je la..Sampai putus pun belum tentu ada orang nak kasi. Kesian kau kan. uhuk3. Jadinya, kita letak je la gambar bunga tulip sebagai kertas dinding dekstop. Kan sedap mata memandang tu...

 







 

No comments:

Post a Comment