Followers

Monday, July 26, 2010

saya bukan hantu durian


Salam,selamat kembali ke sekolah. Post pembuka tirai untuk sem baru ini sekali dengan pembuka selera. Aku sangat mengidam benda ni sekarang. Sangat. Sungguh tak puas hati,cuti baru ni dapat makan sikit je sebab kena berebot dengan hantu2 durian yang lain. Nasib baek adik bongsu aku xmkn durian,dah lebih dah satu space kat situ.Time kasih adik. Alangkah bahagianya hidup kalau ada orang hadiahkan durian untuk hari lahir aku.akan ku kawin dengannya.tipu3~

Tapi serius,nak makan durian!!nak makan durian!!

4 comments:

  1. aku paw sv aku durian selonggok..
    dr pagi smpai malam aku mkn..hoho

    ReplyDelete
  2. tu sengaja malas nak g keje..

    ReplyDelete