Followers

Wednesday, September 2, 2009

open fast~apekah??

Majlis Buka Puasa Faci Tunas Cemerlang di cafe V4
Majlis buka puasa ini diadakan untuk mengeratkan lagi ukhwah antara
sesama faci..encik2 dan puan hicom dijemput untuk menunjukkan bukti kepada mereka bahawa kami sebenarnye boleh bersatu..puas hati puan PM?hahaha,,no la..diorang dijemput untuk memeriahkan lagi suasana,actually..tipu la sekali sekale..
antara hicom yang telibat sama ialah PM (marisini),APM(aik),SU 2(acap),
SU1 (deli) dan CETI(heran betul) xdpt dtg..jual mahal.=p
dan 2 org faci juge xhadir..lagi jual mahal..

semua tak sabar tggu azan magrib,terutama syeqal,xsabar2 nak bace doa..
aku jer yang cool..


muka bahagia dapat bawak balik makanan lebih..terutama AIK.
aik,bayar lebih ek..yang lain redho jer kena paksa bwk balik makanan.
xde dlm gambar,si kameraman yang pro.alif cyclo.
maaflah kameraman,aku terpaksa cilop gambar2 ko..
aku xde kamera canggih tu,ape tu namenye..dslr?upsr?
aku tak tau lagi.
yang penting gambar2 cun bangat!
nanti buka puasa dengan semua komiti tunas cemerlang pulak..yeay!
SPONSORED BY PM,MARISINI aka MARENEY


8 comments:

  1. apekah itu wanpai??
    jangan la boikot kami..boikot hicom!hahaha~

    ReplyDelete
  2. suke gmbar ketiga tu...
    ehem3
    haha

    ReplyDelete
  3. gambar saya masih lagi di tahap rendah dan cipanzi lg..saya berlatih setiap hari..oh kamera saya xdee ar cggih sgt..stakat nak wat skodeng sbb zoom dia mmg terbaik..426 mm 12xdigital zoom..wakaka

    ReplyDelete
  4. kepada hazwan:
    jangan nak buat onar kat blog aku yang suci ni

    kepada recycle:
    aku tipu jer.snanye xlawa sgt pon..=p

    ReplyDelete
  5. saya tahu,sbb tu saya sedar di mana tahap gmbar2 saya :D

    ReplyDelete