Followers

Wednesday, September 16, 2009

1st time dol

salam.memandangkan mood sekarang ni tengah bahagia giler menghitung jam untuk pulang ke kampung plus merdeka dari test2 yang susah bagai,saya dengan ini mengambil kesempatan untuk melaksanakan tugas yang diberikan beliau ini..1st time doe diketag org..bangga2.



1 – 5 fakta menarik tentang pemberi tag.

BELIAU AKA HAZWAN ARIF
  • berkaca mata plus berambut x byk macam budak innocent gilerr,tp pd hakikatnya tak!
  • luaran nampak pendiam tapi sebenarnya.. huh,diam lagi aku
  • mat jiwe jugak jejaka ni
  • jiran kampung sebelah kampung aku..paham?lantak aa
  • sekali tengok cam nerd jek..kudus jer..tp..mak aihhh..malu nk ngaku 1 kg.nseb baik x.
2 – 10 fakta/hobi diri sendiri:

  • mempunyai firasat yang kuat,kalau lecturer nk tnya soklan kan,mesti aku dah boleh agak awal2 dah..di mana jantungku akan berdegup dulu mcm baru lepas marathon
  • aku xsuka membaca.kalau baca subjek concrete tu,10kali aku ulang ayat pertama jer.pastu tido 2jam .mak aku xmkan kismis waktu mengandungkan aku dulu..
  • kalau mak aku goreng ikan,mesti aku akan rembat bgian ekor y garing tu,sejurus beliau masukkan bwh saji..ikan2 akan sentiasa kelihatan cacat.sori mak!
  • suka blohok (loghat kedoh) kuat2..nikmat doe.tp xsuke kentut!
  • sangat tak suka lipas.dah lame aku jd pembunuh lipas sbnrnya.jgn bg tau kwn sy,liyana pasal ni.dia pencinta haiwan.nt sy gk y terbunuh.
  • sy xsuka adik saya.selalu kena pukul dgn 2ketul budak kt rumah tu..
  • paling xsuka kena marah,sekali kena marah smpai mati aku akan banned orang itu.
  • boleh jadi sangat bising,boleh jadi sangat pendiam terutama ketika marah
  • sangat suka hijau dan baby!
  • terakhir,org ckp sy ni penyayang,org ckp la..tp sy rasa betul la tu org tu. :)


3 – 8 Penerima tag seterusnya dengan ringkasan mengenai mereka.

QISTI- suka majuk ngn aku.dan lame xcontact aku.
CIKIN- DAH BERPUNYA..TUNGGU MASE JERR..
IHSAN MEDANG - LUARAN KELIHATAN SGT ZUHUD,tp dalaman masyaallah..lg zuhud!
ONI - LIKE MY MUM AT SCHOOL DOLU2
RUDY - kalau bercakap macam dunia ni milik dia seorang..
WANPAI - AKU RASE DIE XLAYAN TAG AKU NI..aku kan bagai melukut je
NISA - SUKE MELETERI AKU..AKU DEGIL.

6 comments:

  1. Weiii bukan ari tu aku msg mg ke????

    T_____________T

    ReplyDelete
  2. aku rase aku wak doh tag ni..
    sile cek archive aku di bahagia TAG
    zuhud? cam nganjing je..
    tau r aku ni x baik ane..

    ReplyDelete
  3. jangan salahkan ibu mngandung..
    haha

    weh,aku pun suke rembat bhagian ekor ikan tu..
    skarang ni adik aku amik tugas tu sejak aku x duduk kt unah..
    huhu

    aku pndiam la :)

    ReplyDelete
  4. amboi2..sedap ayat ana??
    he3..anyway,guane nok jawab tag2 nie??
    dop pahang ak.. n_n

    ReplyDelete
  5. kyu:tu dah lame la semek..kalau 2,3 hari baru xdikira lame.heee

    esang: doh sape kate mg baek?wat lagi skali tag aku walaupon dh pernah buat

    beliau: ko x bertugas kat rumah,ko bertugas kat cafe pak ali kan.npe ikan2 pak ali salu cacat aku tgk..keje ko tu kan?
    aku tak salahkan ibu aku.aku salah kan kismis itu.

    wanpai: ko lambat aa tag aku.aiiisshh

    rudy: mung dop sah pahang.mung copy and paste jerr..(tak usah faham,copy dan paste sahaja).translate blik.kang ternganga lak bace.

    ReplyDelete
  6. haha x1000 (adoi x thn dh ak gelak nie)

    ReplyDelete