Followers

Tuesday, August 11, 2009

PENATNYERRR~~


salam semua..

After balik cuti 'umum' hari tu,life become more hectic to me..dgn clasnye,kuiznye,lab yang terlalu banyak sampai kena kira pakai kalkulator,eventnye dan macam2 komitmen lagi..dan pada waktu2 begini,aku tau,bukan aku seorang saje yang mempunyai perasaan ini..semua orang pun same macam aku kan?semua orang jadi tension,bengang,penat,bosan dan macam2 lagi la..tambah2 terlalu banyak event akan dijalankan pada waktu terdekat ni..tapi,ingat kawan2,ni semua cabaran untuk kita semua..bak kate mak aku,"tu baru u na,bukan kerje lagi"..aku sentiase ingat pesan mak aku ni..sebenarnye cabaran2 ni semua mematangkan lagi kite..kan2?becoz we learn more thru experinces, rite?so,sape2 yang tengah mempunyai perasaan yang same macam aku ni,rileks..tenang..jangan ribut2 don..hadapi semua ni dengan tenang dan senyum sokmo..dan yang paling penting jangan lupa mintak dan mengadu denganNYA..DIA sentiasa ade untuk kite..cuma kite je yang selalu lupakanNYA..
Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi biar terjadi
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua kan baik-baik saja
Bila ketetapan TuhanSudah ditetapkan,
tetaplah sudah
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah
Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

senyum yer..jangan tension2.. ^_^

No comments:

Post a Comment