Followers

Sunday, August 16, 2009

APE ITU CONVO FAIR?


convo fair datang lagi!! sama jugak macam tahun2 lepas..asal convo je,hujan.asal hujan je convo..tak tau la kenapa.kena sumpah kot.haha..sebab panggil artis..orang cakap la..saya dengar je ape orang cakap..but lets we think positive..may be itu satu amaran or peringatan daripada ALLAH.or may be dah musim hujan kot sekarang..ape pon,DIA lagi MAHA MENGETAHUI setiap ape yang berlaku..jadi,same2 la kite renungkan sambil jalan ke tapak convo tu ek..

APE YANG BEST SANGAT TIME CONVO FAIR NI????

fireworks!sangat sangat amat tercantekkk!!aku teruje!tp aku xde kamera ape tu namenye dslr?upsr? ntah ape ntah..yang canggih tu la utk tangkap gambar fireworks tu..


gedeboomm!!!

pommmmpretttt3!!~

boom boom powww!!~
kedua,of course la shopping!!!xabeskan duit memang xsah!bukan convo fair la tu namenyerr..hari hari pergi cocok kat bank!!!nafsu oh nafsu!!kalau dah pompuan tu,pompuan la jugak..satu jer sebenarnye,dah jalan ngn kawan2 memang kompem duit banyak melayang!!hati kecil ku berkate "xperr farhana,sekali ni je..next convo xde dah.nanti menyesal!!,nanti minggu depan dah start puasa, kite redeem la kat masjid hari2"..jahatnye nafsu..=p
ketiga,jalan2 cuci mate..astaghfirullahalazim anak pakcik roslee ni..haha..xde la..bukan tengok maksiat la!tengok booth2 and segale ape yang ade di convo square tu ..tadi kiteorang tengok sorang chinese ni main rubik cube..wah pandai gile nak mampos mamat tu!!!i salute la u,beb!!xcaye??

tak smpai berapa minit die boleh siapkan rubik cube yang kecik2 tu..yang susah nak mampos! bagi orang xpandai macam aku ni la..kalau bagi kat aku seseason la kot baru siap separuh cube.
ni la antara hasil kerja tangan dan kepala beliau..tak berape pelik tapi memang benar~


ade lagi tau..kiteorang suke pergi booth2 pastu kutip hadiah..kena jawab soalan la dulu..pastu dapat hadiah..tambah2 pergi dengan 'kanak2 riang' tadi, mareney,liyana,fana,zuber dan wanpai ..ape lagi.. berebut2 diorang nak hadiah bola kenyal n highlighter berbentuk star.aku je yang MATANG xberebut..redha je kan..balik2 bilik tengok xde ink!!mmuaahaha..tu la,naseb baik aku tak berebut..aku sebenarnye dah tau xde ink..sebab tu cool je xberebut ngan diorang tadi..=p
okay dah xnak p dah!time to finish assignment TOS plak!jom!

2 comments:

  1. kelakar la kau papoki. pics firework dr bilik ke tu. aku pun ad amik gak. atas kepala je kot.. cuak syal.

    ReplyDelete
  2. xsempat dow nak pegi sane..tgh2 smayang dengar.xkusyuk aku smyang..ish2~

    ReplyDelete