Followers

Tuesday, April 6, 2010

manusia bertopengkan syaitan

Jangan jadi seperti manusia di atas,depan kite punya la baik,pijak semut pon tak mati.Tapi belakang kita,nauzubillah.Tiup gajah pun boleh tumbang.Muka manis macam gula,tapi hati kotor mcm tempat pelupusan sampah.Manusia macam ni memang tak patot wujud lagi kat dunia ni.Susah nak percaya orang sekarang,semuanya same jer,sorang pon tak boleh pakai.If ade tak puas hati,cakap la.Jangan simpan then jadi darah beku dalam badan tu.Aku pun nak tau jugak ape salah aku.Ko nak aku jadi ape sebenarnya depan mata ko?

Kawan macam ni baik takde dari ade.Betul la pesan mak,jangan percayakan orang,even kawan baik sendiri.Kalau rase terkena atas batang hidung,sorry to say la.Sebelum terlambat,better you do sumthing.Aku xnak cakap ape.Ko ade otak ko pikir la sendiri.Aku tau ko selalu stalk aku.Ko mesti bacenye post ni.

Never trust people anymore!
sorry seems to be the hardest words.

3 comments:

  1. fana, awat yer nie?? ko ada stalker cm ak ke? hehehe~ ak pun ada buat post psl stalker. tp dah x tension pe2 dah~ relax3~ ^_^

    ReplyDelete
  2. prinsip aku nur,jangan percayakan orang sepenuh hati..kita datang ke dunia seorang,kita tinggalkan dunia pun seorang..
    [hopefully orang yg ko katakan tu bukan aku]

    ReplyDelete